Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 97

1
ISBN:953-6104-37-7
Autor(i):Međunarodni znanstveni kolokvij (2001 ; Opatija)
Naslov:Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja : zbornik radova = collection of scientific papers = Theoretical and methodological foundation of educational research / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju , 2001
Materijalni opis:286 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija uz tekst. - Summaries
Ključne riječi:pedagogija * teorija
UDK:37.01
Signatura:PE 37.01 TEO z
Inventarni broj:16289, 16290, 16291, 16292, 16293, 16294, 16295, 16296, 16297
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:29

2
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Van Houtte, Mieke
Naslov:Why boys achieve less at school than girls
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 171-173: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7838

3
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Addi-Raccah, Audrey
Naslov:Dependence on state funding, local educationla opportunities, and access to high school credentials in Israel
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 156-158: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7837

4
ISBN:953-6104-32-6
Naslov:Factors which influence the well-being of pupils in Flemish secondary schools
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 142-143: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7836

5
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Clader, Isobel
Naslov:Working with other adults : what teachers need to know
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 125-126: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7835

6
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Wildy, Helen
Naslov:Science as content, science as context : working in teh science department
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 110-112: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7834

7
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Jeffrey, Bob
Naslov:Teaching creatively and teaching for creativity : distinctions and relationships
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 86-87: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7833

8
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Gorard, Stephen
Naslov:The British Educational Research Association and the future of educational research
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 75-76: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7832

9
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Bryce, Jennifer
Naslov:Different waya that secondary schools orient to lifelong learning
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 63-64: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7831

10
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Cheung, Chi-kim
Naslov:Media education in Hong Kong schools : possibilities and challenges
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 49-51: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7830

11
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Mulholland, Judith
Naslov:Do single-gender classrooms in coeducational settings address boys' underachievement
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 31-32: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7829

12
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Gray, Colette
Naslov:Perpetuating gender stereotypes in teh classroom
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 15-17: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7828

13
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Francis, Leslie J.
Naslov:The benefits of growing up in rural England
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 340-341: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7827

14
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Lansdell, J. M.
Naslov:Introducing young children to mathematical concepts
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 333: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7826

15
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Hall, Kathy
Naslov:Task, texts and contexts : a study of reading and metacognition in english and irish promary classrooms
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 324-325: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7825

16
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Nemeth, Erzsebet
Naslov:Gender differences in reaction to public achivement feedback
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 310: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7824

17
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Lyle, S.
Naslov:An investigation of pupil perceptions of mixed-ability grouping to enhance literacy in children aged 9-10
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 295-296: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7823

18
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Reid, D. J.
Naslov:Improving teaching in higher education : student and teacher perspecitive
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 280-281: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7822

19
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Matlay, Harry
Naslov:Small firms and the university for industry
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 266-267: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7821

20
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Fronk, Camille
Naslov:Educational attitudes and trends in Palestine
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 242-243: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7820

21
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Lai, Kwok Hung
Naslov:Civic education : a focus on student affairs practice after reunification
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 214-215: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7819

22
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Singh, Basil R.
Naslov:Response of liberal democratic societies to claims from ethnic minorities to community rights
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 187-204: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7818

23
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Cabau-Lampa, Beatrice
Naslov:Decisive factors for language teaching in Sweden
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 185-186: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7817

24
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Sadler-Smith, Eugene
Naslov:Intitution-analysis style and approaches to studying
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 171-173: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7816

25
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Davies, Julie
Naslov:Reading and mathematics attainments and self-esteem in years 2 and 6-an eight-year cross-sectional study
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 155-156: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7815

26
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Vandenberghe, V.
Naslov:Economics of education : the need to go beyond human capital theory and production-function analysis
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 140-143: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7814

27
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Bromnick, Rachel D.
Naslov:I like being who I am : a study of young people's ideals
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 127-128: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7813

28
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Copeland, Ian C.
Naslov:Normalisation : an analysis of aspect of special educational needs
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 110-111: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE 371.1 NAS z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7812

29
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Marinović, Marija
Naslov:How to introduce information technology in 21st century for the youngest
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:Str. 56: Bibliografija
Ključne riječi:informacijska tehnologija
UDK:371.64
SignaturaPE 371.1 NAS z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7811

30
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Silov, Mile
Naslov:Razvoj, inovacije i tehnologija u školskom sustavu
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 40-47 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:Str. 46-47: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovna tehnologija
UDK:371.64
SignaturaPE 371.1 NAS z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7810

31
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Matijević, Milan
Naslov:Hipermedijska obrazovna tehnologija u osnovnoj školi
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 33-39 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:Str. 39: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovna tehnologija
UDK:371.64
SignaturaPE 371.1 NAS z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7809

32
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Lavrnja, Ilija
Naslov:Obrazovna tehnologija i mijenjanje uloge nastavnika
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 27-32 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:Str. 31: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovna tehnologija
UDK:371.64
SignaturaPE 371.1 NAS z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7808

33
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Bezić, Krešimir
Naslov:Tehnologija obrazovanja i školovanje učitelja
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 19-26 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:Str. 25: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovna tehnologija
UDK:371.64
SignaturaPE 371.1 NAS z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7807

34
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Mušanović, Marko
Naslov:Postmoderna pedagogija i virtualna stvarnost
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 11-18 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:Str. 16-18: Bibliografija
Ključne riječi:postmoderna pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE 371.1 NAS z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7806

35
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Marinković, Renata
Naslov:Vrijednosti i kriteriji unapređenja obrazovanja nastavnika
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 139: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:369

36
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Itković, Zora
Naslov:Specijalna edukacija nastavnika o preventivnim programima u školi
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 131: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:368

37
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Petričević, Duško
Naslov:Andragoško osposobljavanje učitelja
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 126: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:367

38
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Munjiza, Emerik
Naslov:Pedagoško-psihološko obrazovanje nastavnika
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 118-119: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:366

39
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Cindrić, Mijo
Naslov:Visokoškolska programsko-organizacijska dihotomija stjecanja učiteljske pedagoške kompetentnosti
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 108-109: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:365

40
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Bežen, Ante
Naslov:Metodika u obrazovanju učitelja
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 100: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:364

41
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Silov, Mile
Naslov:Obrazovni specijalisti u školskom sustavu: put kojim treba krenuti
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 80-81: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:363

42
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:Motivacija za studij i zadovoljstvo studijem
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 72: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:362

43
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Hrvatić, Neven
Naslov:Kurikulum studija pedagogije
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:361

44
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Krstović, Jasna
Naslov:Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 58-59: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:360

45
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Staničić, Stjepan
Naslov:Školski pedagozi u praksi - razvoj i postignuća
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 48-49: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:359

46
ISBN:053-6839-28-8
Autor:Mijatović, Antun
Naslov:Od minimalne kompetencije do profesionalne djelotvornosti učiteljstva
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 38-40: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:358

47
ISBN:953-6839-28-8
Autor:Rosić, Vladimir
Naslov:Doprinos Odsjeka za pedagogiju u obrazovanju nastavnika u razvoju Filozofskog fakulteta u Rijeci
Matična publikacija:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika=Situation and prospect of teachers' education: zbornik radova=collection of scientific papers : Znanstveni kolokvij=Scientific colloquium; Rijeka, 20. listopada 2003.; str. 13-26 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Graftrade; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2005
Napomena:Str. 25: Bibliografija
Sažetak:<U nastojanju da sačuvamo i trajno obilježimo doprinos Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci u razvoju obrazovanja nastavnika u dodiplomskom i poslijediplomskom znanstvenom studiju društvenih znanosti, polja odgojnih znanosti, grane pedagogije povodom obilježavanja 50. obljetnice djelovanja Filozofskog fakulteta organizirali smo ovaj znanstveni kolokvij na temu "Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika" koji se održava na dan otvorenja Više stručne škole 20. listopada 1953. godine.>
Ključne riječi:organizacija studija * obrazovanje nastavnika * Rijeka
UDK:378.14(497.5)
SignaturaPE 371.1 STA z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:357

48
Autor:Simonić, Ante
Naslov:Znanje - temelj poželjne budućnosti Hrvatske
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:356

49
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Hutinski, Željko
Naslov:Information technology in theory and pratice of pedagogical education
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 345: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na hrvatskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:355

50
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Vican, Dijana
Naslov:Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne teorije i prakse
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 330: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:354

51
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Kolenc-Kolnik, Karmen
Naslov:Teorija in praksa izobraževanja učiteljev v Sloveniji
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 323: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:353

52
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Arbunić, Antun
Naslov:Slobodne aktivnosti između pedagogijske teorije i prakse
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 308: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:352

53
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Jagić, Stjepan
Naslov:Interkulturalizam kao pedagogijska teorija i praksa
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 293: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:351

54
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Maleš, Dubravka
Naslov:Teorija i praksa odgoja i obrazovanja za ljudska prava
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str.275: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:350

55
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Staničić, Stjepan
Naslov:Vođenje u školi - između poželjnog i stvarnog
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 257: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:349

56
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Mrkonjić, Anđelko
Naslov:Pedagoška služba - tercijarno-kvartilni sektor škole
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 244: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:348

57
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Stevanović, Marko
Naslov:Pedagogijska teorija kao otvoreni model stvaralačke prakse
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 230: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:347

58
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Zloković, Jasminka
Naslov:Odnos pedagoške prakse i modela teorije razvijanja empatije
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 211: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:346

59
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Hrvatić, Neven
Naslov:Domska pedagogija: od teorije do odgojne prakse
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 195: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:345

60
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Vrcelj, Sofija
Naslov:Mikroistraživački pristup u komparativnoj pedagogiji
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 183: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:344

61
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Klapan, Anita
Naslov:Andragogija između teorije i prakse
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 170: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:343

62
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Itković, Zora
Naslov:Neki problemi znanstvene egzistencije metodike
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 161: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:342

63
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Peko, Anđelka
Naslov:Nastava: (ne)uspješna komunikacija
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 149: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:341

64
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Neuweg, Georg Hans
Naslov:On knowing and learning. The tacit knowing view
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 139-142 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 141-142: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na hrvatskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * usvajanje znanja
UDK:37.01
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:340

65
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Blažič, Marjan
Naslov:Didaktika kao veza između pedagoške teorije i prakse
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 132-138 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 137: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom i slovenskom jeziku
Ključne riječi:pedagogijska teorija * didaktika
UDK:37.01/.02
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:339

66
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Lavrnja, Ilija
Naslov:Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 119-131 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 124: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:didaktička teorija * pedagogijska teorija
UDK:37.02/.01
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:338

67
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Miliša, Zlatko
Naslov:Demokratske vrijednosti između teorije i prakse odgoja
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 108-118 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 112-113: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * demokratičnost obrazovanja * obrazovne politike
UDK:37.014
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:337

68
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Bezenšek, Jana
Naslov:Nekateri vidiki sociološkega razumevanja percepcije družbenega statusa učitelja v teoriji in praksi
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 98-107 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 106-107: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * sociologija obrazovanja * društveni status nastavnika * globalizacija
UDK:37.015.4:316
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:336

69
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Radeka, Igor
Naslov:Značaj kulturne pedagogije u Hrvatskoj za pedagošku praksu
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 83-97 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 89: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:kulturna pedagogija * povijest pedagogije * Pavao Vuk-Pavlović * Stjepan Matičević * Stjepan Pataki
UDK:37.930
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:335

70
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:Tematiziranje odnosa teorija-praksa u pedagogiji
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 64-82 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 71-73: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na njemačkom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * pedagoški takt * pedagogijska teorija
UDK:37.01
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:334

71
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Previšić, Vlatko
Naslov:Postmoderne paradigme u pedagogijskoj teoriji i praksi
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 56-63 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 61: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * postmoderne paradigme * globalizacija * filozofija odgoja i obrazovanja * kurikulum * obrazovne politike
UDK:37.014
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:333

72
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Kovač, Vesna
Naslov:Prema Sveučilištu kao organizaciji koja uči
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 41-55 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 47-48: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:visoko obrazovanje * organizacija koja uči * društvo znanja * sveučilište
UDK:378
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:332

73
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Mušanović, Marko
Naslov:Reforma školstva između sistemske i kritičke (radikalne) pedagogije
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 39-40 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * kritička pedagogija * sistemska pedagogija * reforma školstva
UDK:37.01:37.014
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:331

74
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Mijatović, Antun
Naslov:Dihotomije pedagogijske teorije i odgojne prakse
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 23-35 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 34: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * teorijska polazišta * teorijske osnove * teorijski pluralizam * promjene školstva
UDK:37.01:37.014
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:330

75
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Zloković, Jasminka
Naslov:Konstrukcija mjerne skale za ispitivanje odnosa roditelj-dijete
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:329

76
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Vican, Dijana
Naslov:Kritička etnografija u pedagogijskom istraživanju
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:328

77
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Hrvatić, Neven
Naslov:Metodologijske paradigme interkulturalnog odgoja i obrazovanja
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:327

78
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Arbunić, Antun
Naslov:Multivarijante analize u pedagoškim istraživanjima
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:326

79
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Itković, Zora
Naslov:Pedagoško mjerenje u eksperimentu s dvije grupe
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:325

80
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Radeka, Igor
Naslov:Mogućnosti metodologije povijesti pedagogije
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:324

81
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Kramar, Martin
Naslov:Didaktička analiza u funkciji istraživanja nastave
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:323

82
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Vrcelj, Sofija
Naslov:Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:322

83
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Nikolić, Branko
Naslov:Problem uzoraka i moguća rješenja u pedagogiji
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:321

84
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Kožuh, Boris
Naslov:Teorijsko-metodološka utemeljenost akcijskog istraživanja
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:320

85
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Mušanović, Marko
Naslov:Odgojno-obrazovne filozofije učitelja i akcijska istraživanja
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:319

86
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Blažič, Marjan
Naslov:Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:318

87
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Miljak, Arjana
Naslov:Akcijsko istraživanje i tvorba gradbene teorije
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:317

88
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Čuk, Miran
Naslov:Primjenjivost serijskih koeficijenata korelacije
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:316

89
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Milat, Josip
Naslov:Sustav znanosti i izbor problema istraživanja kao problem metodologije
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:315

90
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:Teorijsko-metodološka (ne)utemeljenost didaktičkih istraživanja
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:314

91
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Rafajac, Branko
Naslov:Multimetodološka istraživanja kao poticaj integracije teorija odgoja
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:313

92
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Sekulić-Majurec, Ana
Naslov:Quo vadis metodologija pedagogije?
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:312

93
ISBN:953-6104-37-7
Autor:Mužić, Vladimir
Naslov:Teorijsko-metodološka utemeljenost (i praktična odgojno-obrazovna utemeljenost) pedagogijskog istraživanja
Matična publikacija:Teorijsko-metodolška utemeljenost pedagoških istraživanja=Theoretical and methodological foundation of educational research: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Opatija, 27. i 28. travnja 2001. / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2001
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija, teorija
UDK:37
SignaturaPE C 3553
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:311

94
ISBN:953-6104-32-6
Autor(i):Međunarodni znanstveni kolokvij. nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija (2000 ; Gospić)
Naslov:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija = The teacher and modern educational technology : zbornik radova = collection of scientific papers ; Međunarodni znansteveni kolokvij = International scientific colloquium, Gospić, 8. i 9. lipnja 2000 / [urednik Vladimir Rosić]
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2000
Materijalni opis:355 str. : graf. prikazi, tabele ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija uz svaki rad
Ključne riječi:obrazovna tehnologija * nastavnici * nastavna sredstva * zbornik radova
Sažetak:<Temeljni pristupi nastavniku i suvremenoj obrazovnoj tehnologiji>, <Metodički problemi rada nastavnika u suvremenoj obrazovnoj tehnologiji>
UDK:371.64:371.12-051(082)
Signatura:PE 371.1 NAS z
Inventarni broj:18277
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8350

95
ISBN:953-6839-28-8
Autor(i):Znanstveni kolokvij. Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika (8 ; 2003 ; Rijeka)
Naslov:Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika = Situation and prospect of teachers' education : zbornik radova = collection of scientific papers / Znanstveni kolokvij = Scientific collocquium, Rijeka, 20.listopada 2003. [urednik Vladimir Rosić]
Impresum:Rijeka : Graftrade ; Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005
Materijalni opis:140 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija uz svaki rad
Ključne riječi:organizacija studija i nastave * obrazovanje nastavnika * zbornici
UDK:378.14:371.12-051(082)
Signatura:PE 371.1 STA z
Inventarni broj:17589, 17590, 18278
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:7732

96
ISBN:953-6839-19-9
Autor(i):Međunarodni znanstveni kolokvij (2002 ; Rijeka)
Naslov:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = collection of scientific papers = Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice / Međunarodni znanstveni kolokvij = International scientific colloquium, Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002 ; [urednik Vladimir Rosić]
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju , 2002
Materijalni opis:350 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija uz svaki rad. - Summary
Ključne riječi:pedagogija * školstvo * zbornik
UDK:37.01:371(08)
Signatura:PE 37.01 ODN z
Inventarni broj:16737, 16738, 16739, 16740, 16818, 16819, 16820, 16821, 16822
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:436

97
ISBN:953-6104-32-6
Autor:Fryer, Eileen
Naslov:Researcher-prctitioner : an unholy marriage?
Matična publikacija:Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova (2000), str. 48-57 / urednik Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2000
Napomena:str 185: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
SignaturaPE C 422
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7839

Upit: Publisher_swish=(Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju )

login